2010. július 1., csütörtök

Travian Versek 2

Travian versek 2


NEkimentem egy nagynak
Mert társai nem hagytak
Elérkezett az ostrom
De kicsi voltam, mondom.

Sok bátor katona,
Ez nem volt piskóta!
De hiába a sok erős
Ha ellenfelünk nem derűs.

Komoly volt és harcolt,
Mennyi, de mennyi védője volt!
Felkelt már a napsugár
Seregemnek annyi már.



Buzogányos,buzogányos
te nagy szúrós lapátos
-Most voltam a háborúban
S a légió gyilkosságban

De jön egy birodalmi
S a buzogányost a sírba küldi...
Viszik a hősök házába újra éleszteni

Megint jön a birodalmi
S a buzogányos most a sírba küldi!
Jaj!Jön egy Equies Lagetti
De a buzogányid nehezen
a sírba küldi!

Jön egy Szenátor
S a buzogányos
hívja a lándzsás és a csatabárdost.
S együtt megölik...

Jön egy telepes
elfoglalni a falut
de megszíja mert az akció sikertelenné válik.


Rómában jártam,
Szenátort láttam,
Ki akartam nyírni,
De el kezdett ríni,
Szét téptem a testét,
S kiszívtam a lelkét.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése