2011. június 1., szerda

Travian csalás, travian Cheat leírások Travian bot, trainer, leírás 3

Üdv mindenkinek!
Régen, amikor a Travinannal keltem és feküdtem, az volt a jellemző, hogy amikor hazaértem a suliból egyből a gép elé ültem és éjjelig csak harcoltam, építettem. Kiszámoltam minden lépésemet és egyetlen percet sem vesztegettem el. Magam köré gyűjtöttem a barátaimat, ismerőseimet és erős klánszövetséggel néztünk szembe az ellenséggel! De még így sem tudtunk az élmezőnybe kerülni, mert vannak csaló emberek, akik lelkiismeret nélkül folyamatosan Travian botokat használnak. Itt a bizonyíték:
(Használjátok nyugodtanJ)
„Travian bot:
játék majdnem teljesen automatizált, csak a nyersanyagokat kell költened
A Bot funkciói:


A bot megtámad minden játékost körbe, megállás nélkül:-) és ez azért sok nyersanyagot hoz.
(különösen egy éjszakán keresztül) 
Beállítja olyan faluknak a listáját, amiket meg fognak támadni a katonáid, és választhatsz melyiket, ne támadja meg (vagy mivel):-)
Valamint ez automatikus támadások iránti szükségbe lehetséges, megerősítés az időzítő helyett
küldj sok támadást 1 másodpercben, stb.  
Ez akkor működik különösen jól ha neked sok falud van!




A bot képes arra, hogy épületeket építsen magától! :)
A listát beállítod, mit kell építeni, és a bot megpróbálja 5 percenként építeni azt.
Ez még a travián-plus szolgáltatásainál is jobb, ha nincs elég nyersanyag valaminek az építésére a bot gyűjteni fog magának,
és sorban építi, amiket beállítottál neki, stb. 
Tud szintet is csökkenteni automatán.
Autóépítés a te összes faludban 1 szerre!




A bot egy szövetség minden katonai akcióját, egy támadást és kémleléseket nézi,
a a szövetség tagjain és az ellenségek ellen.
Maga mutatja meg mennyi katonával támadott, mennyit veszített, voltak e katapultok, ahogyan sok nyersanyagot lopott e el , stb.
Kényelmesen 1 helyen nézheted azt meg és elemezheted. Van a szűrőknek egy rendszere. 
Például lehet azt is látni hogy 1 felhasználót használtak e az elmúlt napokban :-) 




A Bot képes arra, hogy elküldje a nyersanyagokat a faluból, barátodnak vagy támadás esetén, 
hogy a támadó ne vigyen semmit! Vagy ha éppen valamelyik faludban kell nyersanyag valami építéséhez!




A bot rátermetten nézni a lakosság növekedését és bevezetni a nap 24 órájának egy vágását
Például lehetséges megtudni, hogy az ellenség mikor alszik, stb.:) 


A bot rátermett formában katonáskodik, lóra száll, száguld, katapultál, főnökök, telepesek, , stb.
Például lehetséges éjjel építeni új katonáknak minden 5 percben, stb.
Nagy Kaszárnyákban levő elérhető mellék hadsereg képzése és a nagy istállóban is.
Tud automatán fejleszteni páncélt, fegyvert.”

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése