1.Szövetségesek:
Szövetségest, MNT-st nem támadunk, és nem kémlelünk. Még akkor sem, ha ő támadott. Amennyiben szövetségest támad valaki, akkor a sértett úgynevezett ellenőrző kémlelést küldhet.
Ez azt jelenti, hogy maximum 1 db kémmel kémleli a támadót, hogy az anyaklán ellenőrizhesse a támadó falvában rendelkezésre álló haderőt.
Nincs visszatámadás. Ilyenkor a klánvezérhez vagy diplomatához fordulva jelezni kell a támadást és a károkat fa agyag vas búza nyersanyagokra lebontva, amivel a klánvezér (diplomata) a szövetséges, MNT-s klánhoz fordulhat. Ha nincs kártérítés, a játékost kidobatjuk, illetve a klánnal fizettetjük meg az okozott károkat. Ha egy olyan játékos támadott, aki törlés alatt volt, a szövetséges, MNT-s klán fogja kárpótolni a szenvedő alanyt.
Amennyiben valaki szövetséges játékos elleni bevédésnél segédkezik, azt azonnali kidobással kell büntetni, amennyiben bizonyíthatóan /vélhetően/ tisztában volt vele, hogy ki ellen küldött védőket.
2.Falu alapítása:
Klán társ, szövetséges 7X7-esébe való költözés, pl egy 9-15 búzás falu... De vonatkozik ez bármilyen más típusúra is. Ha egy klán társ, szövetséges 7X7-esébe szeretnénk költözni, meg kell őt keresni egy levélben és várni a válaszára. Ha elutasítja a mellé való költözést, illetve a megkérdezése nélkül települ valaki oda, lekatapultozható a falu. 7X7-en kívüli faluk alapítása: aki gyorsabb, azé a falu. Nincs profilba való kiírás és 120 falu felsorolása... Aki gyorsabb, az megnyerte magának a falut.
Főfaluval másik klán területére költözni tilos - ez azt vonja maga után, hogy szabadon katázható lesz a falu. Mellékfaluval másik szövetséges területére költözni előzetes egyeztetés után lehet. Az egyeztetés mindig a 2 fél diplomatáján keresztül történik, ahol a döntéshozók a szövetségi érdekeket az egyéni ambíciók elé helyezik.
// FONTOS: a klán saját költözési rendje felülírja a saját kitelepülős területünkre vonatkozó részt, mivel szigorúbb. Megtalálható a vezetői közlemények/költözés topicban. //
3. Oázisok:
Agyag, fa és vas oázisok esetében azé az oázis, aki hamarabb befoglalja.
Mivel kiemelten fontos szerep jut a búzás oázisoknak, ezért ezekre a következő szabályozást alkalmazzuk:
- Elsőbbséget élveznek bizonyos falvak az alábbi sorrendben.
1.) 15 búzás főfalu
2.) 9 búzás főfalu
3.)Normál főfalu
4.) 15 búzás nem főfalu
5.) 9 búzás nem főfalu
Amennyiben normál falvakról van szó, akkor annak a javára kell dönteni, akinek kevesebb oázisa van. Tehát ha „A” játékos már rendelkezik egy oázissal, viszont „B” még nem, akkor „B” a kedvezményezett.
Ha nem áll fenn ilyen különbség, akkor azé az oázis, aki hamarabb befoglalja. (kivételes esetben a klán vezérek megegyezhetnek, hogy adott játékos javára döntenek, mert pld támadó sereget épít, ám ehhez mindkét fél hozzájárulása szükséges)
4.) Szövetségi döntések
A szövetséget alkotó klánok vezetői bizonyos kérdésekben közösen döntenek. Mivel a klánok közös külpolitikát folytatnak, ezért bármelyik klán megvétózhatja egy új szövetség megkötését.
A szövetség belső szabályait szavazással hozza létre, illetve fogadja el. A szövetség döntéseit 2/3-os többséggel kell megszavazni. A szövetség bővítése 100%-os egyetértést igényel minden tagtól. Az ilyen szavazásoknál klánonként ebben a szobában mindig 1 ember szavaz.
Feliratkozás:
Megjegyzések küldése (Atom)
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése