A Travian egy PHP-ben írt, böngésző alapú játék, amely internet-hozzáféréssel rendelkező számítógéppel játszható. A történések valós időben játszódnak.
A játékban való részvételhez nem szükséges fájlok letöltése, kiegészítők telepítése. Opcionálisan letölthető egy grafikai csomag, amivel tehermentesíthető a Travian szervere, és gyorsítható a játék betöltése a felhasználó gépén.
Az újonnan regisztrált játékos, miután aktiválta regisztrációját, egy kis faluval kezdi, és célja, hogy fejlődése során elérje saját birodalma és csodája felépítését.
A játékban való részvételhez nem szükséges fájlok letöltése, kiegészítők telepítése. Opcionálisan letölthető egy grafikai csomag, amivel tehermentesíthető a Travian szervere, és gyorsítható a játék betöltése a felhasználó gépén.
Az újonnan regisztrált játékos, miután aktiválta regisztrációját, egy kis faluval kezdi, és célja, hogy fejlődése során elérje saját birodalma és csodája felépítését.
A játékos a falu alapítása előtt kiválaszthatja, hogy a rendelkezésre álló három népcsoport közül melyiket választja. A felhasználó a rómaiak, germánok, gallok közül válogathat:
Rómaiak:
Kezdő játékosoknak ideális nép a római. A magas társadalmi és technikai színvonal teszi őket az építkezés mestereivé, és katonái Travian világának elitjéhez tartoznak. Viszonylag kiegyensúlyozottak, jól alkalmazhatók mind támadásra, mind védekezésre. Ezt a sokoldalúságot úgy tudják elérni, hogy a katonák hosszú és költséges kiképzésen esnek át. A gyalogság legendás, habár a védelmi erejük lovassággal szemben lényegesen kisebb más népek gyalogságáénál Kezdőknek és olyanoknak akik nem tudják pontosan mivel is szeretnének játszani, a rómaiak ideális választás.
Eltérések:
* Egyszerre képesek épületet és nyersanyag lelőhelyet (ki)építeni
* Magas védelem bónusz, a városfalak által
* Kereskedői 500 egységnyi nyersanyagot tudnak szállítani (Tempó: 16 mező/óra)
* Kereskedelmi központjukban minden egyes felépített szinttel 20%-kal nő
a kereskedők kapacitása (T 3.5 fejlesztés)
* Nagyon erős gyalogság, közepes lovasság
* Lóitató építhető a lovas egységek aránylag nagy búzafogyasztásának
csökkentésére (T 3.5 fejlesztés)
* Fejlesztés/fejlődés költséges és lassú.
Gallok:
A gallok, mind közül a legbékésebb nép . Katonái komoly kiképzést kapnak védelemből, támadóerejük is csak alig marad el a többieké mögött. A gallok született lovasok. Lovaik sebessége, mellyel az ellenséget gyorsan és meglepetésszerűen lerohanják, legendás.
Védekező játékstílus éppúgy megvalósítható, mint a támadó. Lehetőség van gyakorlatilag mindenféle stílust játszani velük (támadó, védekező, magányos farkas, segítő kereskedő vagy fosztogató, gyalogos vagy lovas haderő), ehhez azonban nem árt némi gyakorlat és jó stratégiai érzék. Mindezek ellenére, vagy éppen ezért, a kezdők is könnyen boldogulnak velük.
Eltérések:* Sebesség bónusz: A játék leggyorsabb egységei
* Közepes védelem bónusz, cölöpfallal
* Kereskedői 750 egységnyi nyersanyagot képesek szállítani (Tempó: 24 mező/óra)
* Dupla méretű búvóhely (fosztogatás elleni védelem)
* Drága harci eszközök
* Olcsó telepesek
Germánok:
A germán nép a legharcosabb mind közül. Harcosait mindenhol rettegik, nem utolsó sorban vadságuk miatt. Hordákban, fosztogatva, halálfélelem nélkül járják a világot.
A vadsághoz nem társul katonai fegyelem, mint a rómaiaknál vagy a galloknál, ezért gyenge pontjuk a védekezés és a sebesség. A germánok tehát elsősorban támadó játékot játszóknak, valamint tapasztalt játékosoknak ajánlott .
Eltérések:* Fosztogatás bónusz: az ellenfél rejtekhelyének kapacitása csak 2/3
részben érvényesül (T 3.5 szervereken 4/5 részben)
* A földfal szinte elpusztíthatatlan,azonban csak viszonylag alacsony védelmet nyújt
* Kereskedői 1000 egységnyi nyersanyagot képesek szállítani (Tempó: 12 mező/óra)
* Rendkívül olcsó, fosztogatásban kiváló, gyorsan képezhető egységek
* Gyengék a védelemben
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése